~AkU Ni SeNaNG sGt ToUcHinG!!!!~

story told by MummyAya



Aku x bleyh tidur sebenarnya.Ntahla.Dah 2 3 mlm mmg x lena.Aku jengah lg blog sis era.Bkn pe,tergerak ati sebab mlm td ada tgk 360 pasal kes pengasuh tuh.Entah mcmane terlink plak pada blog mama hana.Berderai lg airmata aku.

Sib baik dd tidur,x nampak la mummy yg tgh tacing2 niyh..sambil tuh aku layan lagu pink,eventually..sedeyh la pulok..

Bila baca blog2 ibu yg kehilangan anak nih,aku sure absolutely 100% dgn keputusan aku utk x bekerja buat masa sekrang nih.Aku lg hepi tgk aya membesar depan mata aku.Dengan bangganya aku leh kata yg aya x pernah lg terjatuh,terhentak,kena ruam lampin,demam,selsema pun sehari je ari tu..tu pun kelam kabut aku.Sebab habuk jer tuh.And aya gak x penah la tersedak susu ke..ape ke..Alhamdulillah..Aku syukur sgt2 pada Allah.Aku puas ati sebab jaga aya sendiri.But to all working mommies out there,aku x salahkan dorang.Kena jugak cr rezeki kan?Kita sebagai ibu nih cuma blh berharap yg anak dijaga dgn baik di nurseri.

Sekarang nih aku lg certain,aku rs keputusan yg aku buat ni betulAku mmg x percayakan org.Entahla.Kalau aku tgglkan aya ngan daddy jap jer pun,sementara aku gi giant,risau jugak kot dia nangis nakkan aku.Tp skrg nih kalau berjalan mmg aku suka heret aya sekali.Dia x bnyk ragam pon.Tidur je selalunya.X pun membebel sambil tgk pemandangan.Cuma kat secret recipe ari tu menjerit plak nak brownies.hehe.

Ntahlah kenapa aku cam mudah tersentap sgt few days ni.Kengkadang rs cam nak jd superman plak nak bust sume nany2 jahat nih.Mmg aku sakit hati.

Semalam aku rs pening kepala pulak.Rs nak pitam je.Tekak nih pun rs x besh jer.Sib baik dd balik keje dd belikan food.So aku x payah masak.Aku rs loya sampaikan cium cereal aya pun rs nak muntah.Hurm..adakah aku....haahahahah!!!Xde maknanya aya nak dapat adik.Aku low blood pressure nih.Aku tgh 'red alert' nih.Then rajin lak wat keje umah bebanyak,tu yg lembik skit nih.Hehe...hormon jer nih.

0 buzzss on "~AkU Ni SeNaNG sGt ToUcHinG!!!!~"

Post a Comment